onsdag, februari 28, 2007

De senaste dagarna har gått så fort

I lördags kom mamma och pappa och firade KAtarina. Vi hade för en gångs skull allt klart när de kom. Det var jättekul att kunna och sitta och vänte på att de skulle komma. Annars brukar vi alltid ha något kvar att göra.

I söndags var Rebecka och red. Hon fick Campari. Hon var hysteriskt rädd hela lektionen. Varför vet jag inte riktigt. Hon har har ridit honom förr och det har gått bra.

I måndags jobbade jag. Det var lite rörigt. Det blev inte bättre när jag upptäckte att jag tappat min larmbricka.Så nu har vi plockat ut den så att även om någon skulle hitta den så går det inte att använda den för larmet känner inte ingen den.

I tisdags var jag till tandläkaren. En trevlig, ung kille. JAg hade lite tandsten, men det var det ända. Det känndes skönt. Då är det gjort för ett tag framåt. SEdan var jag till doktorn. Det vart en flopp. Läkaren verkade inte speciellt intresserad av att vara där egentligen. Han skickade tre remisser till olika ställen så ska vi se om de kan hjälpa mig.

Idag var vi till skolsköterskan Katarina och jag. Det var inga större fel på henne,

Rebecka har varit hemma de sista två dagarna. Natten mellan måndag och tisdag kräktes Rebecka så hon har varit hemma från skolan ett par dagar. Om det är magsjuka är det onödigt att vara givmild.

Nej nu ska jag vila en stund innan jag ska åka till jobbet.

kram

Inga kommentarer: