fredag, mars 02, 2007

Slocknade i går kväll.

Jag låg och väntade på att Markus skulle gå och lägga sig så att vi kunde titta på film i sovrummet, men innan han hann dit så sov jag som en stock. Så social är jag. :-)

Igår pysslade jag hemma på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag och barnen ner på stan och gick på biblioteket och köpte presenter till Rebeckas kompis och barnens kusin.

I dag har jag jobbat. Det vart lite rörig för en av kollegorna måste gå hem. Hon hade så ont i huvudet att hon mådde illa. Stackarn. Det är inte kul. Så vi tyckte det var bättre att hon gick hem och blev bra än att ändå inte orka något och må ännu sämre på jobbet. Sedan handlade jag mat och hämtade Katarina. Rebecka hade följt med en kompis hem på Buzz-kalas.

Nu ska jag göra lasagn och sedan bara ta det lugnt. Jag är trött.

Rebecka vill inte rida på söndag. Hon vill inte rida utan mig och jag jobbar. Och efter hennes uppvisning förra vecka så kanske det är en bra ide.

Nej nu måste jag sätta in lasagenen i ugnen.

kram

Inga kommentarer: