onsdag, mars 07, 2007

12 år idag.

Idag har varit ledig. Det vill säga jag har haft en massa annat att göra.

I natt vaknade jag att jag inte kunde röra mig. Då låg Katarina i min famn och Markus vid min rygg. Jag minns inte äns när Katarina kom upp. Eftersom det blev så trångt gick jag över till gästsängen.

På morgonen skjutsade barnen till skolan. Sedan åkte till Södertälde och handlade mat

När jag kom hem slängde jag ur maten och sedna åkte jag och hämtade Katarina. Vi hann knappt innanför dörren när hennes kompis ringde och frågade om de kunde leka. Så jag slängde i ordning mat och skjutsade henne dit. Sedan stor städade jag kylen. och åkte att hämta Rebecka.

I kväll ska Markus och jag äta mysmiddag. Vi har hängt i hop i 12 år. om 6 år har vi varit tillsammans halva mitt liv. Och även om vi har våra svackor och mörka stunder så älskar jag honom massor.

Nej nu ska jag lägga köttet i marinad. :-)

kram

Inga kommentarer: