måndag, mars 12, 2007

Jag skulle göra så mycket nu på fm

Men jag hamnade på kursen jag går i stället. Jag går en distans kurs i släktforskning.
En av dagens uppgifter var att hitta sig själv i 1970 års folkräkning. Men det är lite svårt eftersom jag är född 1977.

Markus har skaffat en ny leksak. En termometer som man kopplar till datorn så att den loggar temperaturen.

Idag ska jag hålla på här hemma. Jag måste röjja efter helgen. Så nu ska jag ner och plocka med tvätten. JAg är så trött på den. Det blir bara mer och mer.

Jag skulle hällre lägga mig i sängen och sova ett tag. Men om en timme ska jag hämta Katarina och sedan vill hon har mat och så.

I går fyllde min mamma 57 år. Jag kommer aldrig glömma när mamma fylde 50, vad liten KAtarina var då. Då var hon inte äns 1 månad. Vi kom hem från neonatal 3/3 och mamma firade helgen efter har jag för mig.

Nej det är väl bäst att sätta fart.

kram

Inga kommentarer: