torsdag, februari 22, 2007

Helt vimsig i huvudet

I tisdags var jag och barnen till Tom Tit´s i Södertälje. Och så åt vi på McDonalds. Mycket uppskattat av barnen.
I går var vi hemma på förmiddagen. Rebecka gick till en kompis som hon sedan följde med och åkte skridskor på havet med. Hon fick tyvärr jättefula skavsår på benet av bindningarna. Katarina och jag höll på och pysslade här hemma.

Halv tre började jag jobba. Det vart en rörig kväll. Mycket pga att vädret försämrades drastiskt under kvällen. Jag var helt slut och det tog flera timmar att varva ner. Så när klockan ringde kvart i fem så kändes det inte som jag sovit alls. Och vad vaknade man till. Jo mer snö och blåst. Mummel! När jag hämtade tjejerna nu i kväll så halkade jag till med foten så nu känns det i knät. Men efter en god natt sömn så borde jag vara som ny.

Katarina somnade i soffan redan för en halvtimme sedan. Det var första dagen tillbaka på fritids på två veckor i och med att tjejerna varit sjuka. Så nu ska jag straxt bära ner henne eller om jag ber Markus. JAg vågar inte bära henne i trappan med ett knä som är instabilt.

Nej nu ska jag stoppa barnen i säng och sedan få lägga mig själv. Jag är så trött.

I morgon ringer klockan 04.45 igen.

kram

Inga kommentarer: