tisdag, februari 06, 2007

Åhh vad jag är trött! Zzzz

I går förmiddag åkte jag och köpte födelsedagspresenter till KAtarina och mat. Sedan jobbade jag kväll. Det snöade en massa så det var inge roligt. Det är så svårt att veta vart det är halt när man inte ser att det glittrar.

Idag började jag halv 8 och slutade 17. Det var riktigt stressigt i dag. Men det är kul att det händer saker. Problemet blir ju när det blir förmycket samtidigt att man känner sig otillräkligt och det känns som om man inte gör ett bra jobb. Fast man gör så gott man någonsin kan. Men så är det ju vart man än jobbar.

När jag hämtade barnen var de jättetrötta. Rebecka har haft svårt att somna på kvällarna nu ett tag. Jag har frågat varför och om det har hänt något eller om hon är rädd för något, men hon vet inte. Men det fungerar inte att en 9 åring somnar 22 och ska upp före 6. Hon är grinig och har jättelätt till tårar. I bland är det inte lätt att vara mamma. I kväll är det hopp i säng direkt efter Bolibompa.

Åh vilken spänningsvärk jag har i ryggen efter att ha gått på det hala idag. I kväll ska jag bara ligga framför brasan i soffan och slappa. Det är både Stand-off och Shark på tv i kväll. Hoppas bara att jag håller mig vaken.

Nej jag antar att jag ska sätta fart. Måste slänga in en maskin tvätt innan jag nattar barnen. Sedan ska jag har limpmacka med vaniljte med honung i. Jag känner av halsen lite grann. Hoppar jag inte blir förkyld igen. Det orkar jag inte.

kram

Inga kommentarer: