torsdag, september 18, 2008

ibland man verkligen att man lever

Senaste veckorna har Rebecka haft förkylning och sedan frisk ett par dagar för att sedan få magsjuka. Dagen innan Rebecka fick magsjuka så fick Katarina det Rebecka hade veckan innan. Som tur var så blev det ingen krupp denna gång. Det kanske börjar växa bort.

Och sedan blev Markus sjuk och alla vet ju hur en karl blir när de är sjuka. Suck!

Själv har jag jobbat som vanligt. När Rebecka var hemma och småfebrig,ont i halsen och snuva förra vecka var hon faktiskt hemma själv och njöt att få min dator, min säng och mitt nya dataspel för sig själv. :-) Det märks att hon är stor.

Denna vecka när hon hade magsjuka villa jag inte att hon skulle vara själv.

Nu är jag helt slut. I morgon är jag ledig. Då ska helgen förberedas(jag jobbar helgen och Rebecka fyller 11 på söndag.) och det ska städas och handlas. Jag ska hämta ut paketet från Jotex. Det ska bli kul att sätta upp de sakerna.

Nej nu ska jag titta på en film och sova.

kram

Inga kommentarer: