måndag, september 22, 2008

Rebecka sjuknat om?

Idag gick Rebecka till skolan i hela 2 timmar. Sedan var det dags att hämta henne. Hennes lärare och skolsyster trodde hon sjuknat om i magsjuka. Själv tror jag det är körtlarna i magen och trötthet, men tiden får väl visa vem som har rätt. Markus har ingen möjlighet att ta VAB denna vecka så jag måste ta det. Han tog ju förra veckan. Jag ska ringa vårdcentralen i morgon.

Själv har jag varit så yr och trött i dag. Jag har helt koncentrerat mig på att lära mig äta och sova hela dagen. Yrseln börjar ge sig, men jag är fortfarande matt i kroppen. Jag sov förmiddag, lunch och 2 timmar eftermiddag och är färdig att somna igen.

Katarina har ännu inte visat några tecken på att få det, men å andra sidan har det kommit snabbt på oss andra. Hoppas hon klarar sig.

Nej nu ska jag sova..igen. :-)

kram

Inga kommentarer: