måndag, augusti 25, 2008

I dag börjar skolan

Tänk att mina små troll börjar 2:an och 5:an. De har längtat de sista veckorna. I morse kom Rebecka uppkvittrande vid 6.30 och sa att i år så ska hon göra nationellaprov och ha historia. Vilket hon var jättelycklig över. :-)

I helgen har jag mest tagit det lungt. Försökt stressa av. Nu har jag varit samordnare i 5 veckor. Jag tycker det är en kul bit av jobbet. Men jag saknar att träffa pensionärerna. Och för att kunna hålla så många bollar i luften som man gör när man är samordnare så behöver man altinera så att man får stressa av med jämna mellanrum. Det blir det bästa av två världar. I morgon när jag kommer till jobbet så tar jag bara min TES-lapp, mina nycklar och ev mobil och går ut och jobbar. Och kl 15 får jag gå hem. Underbart. När man sitter på den administrativa sidan så går man ju inte hem för än alla problem är lösta och jobbet är klart.
När man jobbar ute så måste man ju göra allt det man ska men sen kan man gå hem.

Nej nu ska jag slänga i gång en maskin disk och en med tvätt.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

TIPS! Tävling för mammor som skulle passa dig! 57 priser att vinna, enkelt! Badresa, barnkläder, skönhetsprodukter i potten. http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=08a59008-6a85-4f58-a2d2-083bd343cae0