torsdag, maj 31, 2007

Sista dagen i maj

Denna månad har gått ruggigt fort.

I tisdags jobbade jag hela dagen. Och gissa om jag blev paff?! I tisdagskväll ringde de från Ängsgården och undrade om jag kunde jobba. JAg har inte varit inne på över 1 år där. Men eftersom jag jobbat hela dagen så kände jag inte att jag orkade.

I går tog jag det lungt hela dagen. På eftermiddagen/kvällen åkte vi upp till Markus och ordnade pass till barnen och nytt leg åt honom. Rebecka höll på att riva stället i sin iver att bli fotad. Sedan blev det McDonalds på vägen hem.

Nu på morgonen har jag lämnat barnen i skolan. SEdan har jag packat och grejjat. Halv 1 ska vi möta 3:orna och åka till Fiskeboda. Det ska bli lite kul. Jag är bara så ringrostig att umgås med barn. Men det blir nog bra.

Nej nu ska jajg hänga en maskin tvätt och sedan åka och tanka och kolla lufttrycket i däcken och sedan äta lite.

kram

Inga kommentarer: