måndag, maj 21, 2007

Åhh vad jag är trött

Jag hade svårt att somna i går kväll när jag kom hem från jobbet. Och sedan var det tidig morgon.

Jag hade mitt första medarbetarsamtal i dag. Jag har ju varit vikarie hela mitt yrkesliv. Men min nuvarande chef tycker att även vi ska prata lite med henne. Det var inte så hemskt som jag trodde. Jag visste vi och för sig inte vad jag skulle vänta mig heller. Det blev mer som en trevligt samtal om jobbet. Fast det kanske så det ska vara.

När jag hämtade barnen så ville Rebecka leka med kompis, men jag tyckte inte det var någon bra ide eftersom Markus jobbade hemifrån. Så när jag kom hem var det bara att röjja köket från i går kväll. Jag orkade inte i går kväll och hann inte i morse.

Vädret har varit lite växlande idag. Ena stunden solsken och nästa duggregn. Men som tur var så regnade det mäst när jag var innomhus.

Om en vecka har vi varit på barnhabiliteringen med Katarina. Jag undrar vad de kommer att säga. Jag har bett Markus ta semester så att vi är båda med. Det är nog bra med extra öron. Annars åker jag ju nästan alltid själv med det barn som ska till doktorn.

Nej nu börjar det bli nattnings dags.

kram

Inga kommentarer: