tisdag, maj 22, 2007

Ledig i dag

Eller vad man ska säga. Jobbar hemma kanske?!

Jag har tvättat, bytt i sängarna, diskat, städat och lagat mat och kört lite bil och hållt en massa människor på bra humör. Dvs samma sak som på jobbet. Jaja jag har suttit och försökt lära mig ett nytt program också. Jag har tröttnat på mitt gamla program för att skriva html och jag vill göra i ordning familjens hemsida ordentligt. Men det tar tid. Kommandona är på engelska och inte sådan engelska som jag är van vid. Så det är lite try and error, men det lär man sig mycket på också, men det tar sån tid. På eftermiddagen nu så har barnen kompisar över och jag tänkte faktiskt sätta mig ner och pyssla med det.

Amerikanarna är bra roliga. Jag läste i Aftonbladet om en del av deras knäppa lagar. Det värsta är ju att man inser att anledningen till att lagen finns är för att någon idiot faktiskt har gjort vad det nu är.

Nej nu ska jag sätta fart. Jag måste se till att det finns rena kläder till alla. Jag jobbar ju resten av veckan och kom lagom i kapp efter helgen nu på förmiddagen. Jag fattar inte att de kan använda så mycket kläder och glas på en helg när jag jobbar. Det är ett mysterium.

kram

Inga kommentarer: