tisdag, februari 03, 2009

Nästan alla friska igen

Markus mår fortfarande inte på topp och Katarina har fått ont i halsen. Men bortsett från det så börjar vi äntligen krya på oss här. Det känns skönt. Jag hatar att var sjuk.

Katarina blir hemma med Markus i morgon. Lilla gumman hade svårt att svälja när vi skulle äta i kväll.

I morgon ska jag få jobba. Åhh vad skönt, Jag är nog ganska udda, men jag älskar mitt jobb. Det är roligt, givande och intressant. Oftast i alla fall.

Eftersom inte Katarina ska till fritte kan jag åka riktigt tidigt till jobbet. Annars måste jag ju vänta på att fritte öppnar. Jag får aldrig så mycket gjort som när jag kommer vid 5 rycket.

Nej nu ska jag nog sova.Måste vara pigg och glad så att jag orkar ta i tu med allt som samlat sig på hög nu när jag varit sjuk.

kram

Inga kommentarer: