måndag, februari 02, 2009

Kallt och ömt

Det är så livet känns. Jaja jag har fått behålla sedan igårkväll. Och än har det inte kommit något bakslag.

Jag håller mig borta från mjölk i dag. Jag tänkte jag skulle vara snäll mot magen och köra den diet jag igentligen ska ha..mjölkfritt. Bara det att jag har svårt att dricka kaffe utan mjölk. Fast jag kommer inte dricka kaffe på ett par dagar nu så det är lungt. Min mage gillar inte kaffe efter magsjukan.

Nu är jag så pass pigg att det hade varit lugnt att jobba hemifrån om jag hade haft utrustningen till det. Det hade varit perfekt att sitta i sängen med lapptoppen och planera morgondagens jobb och ha telefonen och bemanna upp. Men nu har vi inte sånt så då får jag vakert ligga och läsa medans krafterna återvänder. Jaja i en framtid kanske det blir så.

Nej nu ska jag vila lite igen.

kram

Inga kommentarer: