onsdag, februari 25, 2009

Den här veckan är inte rolig

Jag gillar mitt nya schema i stort. Jag menar förra veckan jobbade jag ca 15 timmar totalt.

Men denna vecka är dessto kämpigare.
mån 12-21 tis 7-16 ons ledig, torsdag 15.45-21 fre 7-11.15 lördag 12-21 och söndag 7-16
Det är kämpigt att jobba kväll och sedan dag tre gånger på en vecka. Det tar tid att varva ner när man kommer hem. Det händer alltid något som man måste bearbeta i tankarna innan man kan somna.

I dag har jag och tjejerna varit på bokrean. Jag hittade en deckare och lite fantasy. Fantasy-böckerna läser både Rebecka och jag. Annars har jag mest slappat. Jag var så övertrött i gårkväll att jag inte somnade förrän halv tre i natt och vaknade 6.30. Jaja sova får man göra när man ligger i graven. Förkyld har jag blivit också. Jag går mest och håller tummarna. Det har börjat florera magsjuka lite här och var igen. JAg orkar inte en vända till. 5 gånger på 7 månader blir i mesta laget. Blää. Jag vägrar.

Nej nu ska jag sortera lite tvätt eller något.

kram

Inga kommentarer: