fredag, februari 27, 2009

Åhh i går sken solen

När jag åkte till jobbet i går sken solen. JAg köpte glass på vägen och formligen studsade runt på jobbet. Hela kvällen gick som en dans för jag var så pigg och glad. JAg älskar solen.

Fast i morse när klockan ringde var jag inte lika pigg och glad, men när jag väl kom till jobbet var jag full med energi. Hoppas det blir bra väder i morgon också. I går kväll straxt innan jag slutade så började det snöa. Det var mindre roligt. Det är så svårt att se om det står en älg i vägrenen när man inte har ordentlig sikt om det snöar mycket.

I dag är Rebecka uppspelt. Det är disco i gympasalen i kväll. 6orna anordnar för att få pengar till klasskassan. Ohh vad hon ser fram mot det.

Jag håller på och gå igenom annonser på nätet angående vovve. Jag vill ha en powder puff. De är så fina. Jag tror det skulle vara bra för hela familjen med en hund.

På måndag ska jag och KAtarina till Nyköping. Hon ska prova ut knäortoser så att hon kanske kan vara med på gympan igen utan att få ont där i alla fall.

Nästa vecka är en riktig slappar vecka. Jag jobbar bara ca 15 timmar på hela veckan. Katarina behöver bara gå på fritte två mornar. Det betyder att vi hinner med två eller tre besök på badhuset och träna henne. Problemet är att hon får ont i axlarna när hon simmar. Jag måste kontakta hennes sjukgymnast och höra om vi ska byta träning eller om vi ska framhärda och att det blir bättre. Det vore ju inte roligt om det blev förslitningar i axlarna med. Det räcker med knäna. Hon är ju bara 9 år.

Nej nu ska jag hjälpa min "snart tonåring" bli vacker inför kvällen. :-)

kram

Inga kommentarer: