onsdag, september 26, 2007

Katarinas besök på klin fys är över

Det var inte speciellt roligt. Hon grät hela tiden, men gjorde som läkaren sa. När de stack in en 5 cm lång nål i lårmuskeln och bad henne samtidigt röra på benet rann mina tårar med. :´-(

Efteråt åkte vi till ICA Maxi i Södertälje och så fick hon välja vad hon ville från både mormor och oss. Vad valde hon? Jo en vit fur real tigerunge och en läkarväska. Så just nu håller hon på att ge alla sina gosedjur sprutor och tar tempen osv.

Hon kom med en sån underbar kommentar på vägen hem från Eskilstuna."Mamma, den här pinnen(växelspaken) måste vara rädd!" " Varför då då?" tyckte jag " Den darrar ju"svarade hon. Ja vad ska man säga.

I går bokade jag resa till Helsing fors till om 4 veckor. Novemberlovet börjar då på fredagen och jag är 3 dagars ledig. Då har vi gjort något på novemberlovet också.

Usch vi åt lunch på Max så jag har ätit upp alla mina points redan och efter förra veckans slarv måste jag skärpa mig. Jag hade gått ner 1 cm både rumpa och midja men gått upp 100 g. :-( Åhh andra sidan gick jag ner 2 kg förra veckan.

Nej nu måste jag ordna mat.

kram

Inga kommentarer: