onsdag, september 12, 2007

Dilemma

På tisdag ska jag undervisa en av kollegorna i Trosa-gruppen i det dataprogram som vi använder för att planera våra besök. I dag kom ett brev på posten att Katarina har tid för den där undersökningen som mäter nervsnabbheten samma dag. Mummel! Nu måste jag se om jag lägga om något av det. Får prata med chefen i morgon. För jag antar att jag inte lär få en ny tid till Eskilstuna i rödaste rappet.

Torsdags i förra veckan hade jag telefontid med min läkare. Medicinkliniken ska fortsätta utredningen eftersom mina värden fortfarande är höga. Hon sa att det förmodligen berodde på de där knutorna i hypofysen. Jag kollade upp det på nätet och det är en godartad tumör i hypofysen. Känns lite skrämmande, men det är goda nyheter. När de väl har sett tumören på röntgen får man medicin och vad jag förstått så är man frisk och fertil innom några månader eller så. Låter strålande.

Varmvattenberedaren fortsätter strula. Suck! Det känns som länge sedan vi hade varmvatten som fungerade.

Nej nu ska jag nog ställa mig och stryka. Det ska bli så skönt när både KAtarinas och min utredning är klara. Då kanske jag kan få sova på nätterna. Jag har haft problem att sova och ligger och grubblar.

kram

Inga kommentarer: