söndag, september 16, 2007

Då var den här helgen snart slut

I går tog vi sovmorgon. Vid 10 åkte vi till Bokögatan och duschade allihop. Det var så skönt att bli ren. Vist man ser fräch ut och luktar gott med hjälp av tvål, tvättlapp och parfym, men jag vet skilnaden. Klockan 11 var vi till Strömgatan och firade Vega och Matteo.

Lunchen åt vi först kl 15. Jätte bra för en viktväktare att gå på tårtkalas vid lunchtid. Jaja. Jag hade samlat points så jag klarade mig ändå. Jag hade ändå points kvar att äta något gott i går kväll.

I dag vaknade jag av ett en liten Katarina kom och ville krypa ner i sängen och gosa en stund. Då var kl 6.45 så vi låg kvar i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi gick upp och gjorde frukost. Det var bara 1 grad ute när vi vaknade, men det steg snabbt när solen kom fram ordentligt.

På förmiddagen höll jag på med tvätt. Alla vill ha kläder som är hela och rena under veckan som kommer. Vid halv 12 åkte jag och Rebecka till stallet. Hon hade stallets envisaste häst idag. Mickey. Vi åkte hem via Bokögatan och lånade dusch. Sedan stannade vi och handlade pytt i panna på Konsum. Maten var inte på bordet förrän 15 idag heller. På eftermiddagen fortsatte jag att plocka runt och fixa här hemma.

Mitt knä har värkt idag. Antingen är det ovädret eller så allt upp och ner när jag satt upp gardiner. Vet inte riktigt.

kram

Inga kommentarer: