söndag, augusti 02, 2009

Semester

Äntligen..
I morgon ska jag och tjejerna åka till syrran i Karlskrona och hälsa på. Tjejerna har inte träffat sina kusiner på ett år ganska precis. Sist var när vi firade att syrran fyllde 30 och det är ett år sedan.

Faster Jenny har gått med på att vara marsvins vakt. Tur det. Det slog mig i dag att de inte kan vara hemma själva en vecka.

Jag jobbade 7-16 idag, men kompade en timma. Det var så skönt. Jag har bestämt mig för att inte tänka på jobbet på hela 3 veckor. Får se hur bra det går. Jag vet hur jag själv är. Gillar man sitt jobb så gör man.

Nej nu måste jag nog sova så att jag orkar köra de 46 milen ner till syrran. Jag har grunnat på vilken väg som är bäst ner och kommit fram till att det blir kustvägen. Den är mysigare än E4an.

Godnatt kram

Inga kommentarer: