fredag, augusti 07, 2009

En dag på stranden

Vi sov tills vi vaknade i morse. Sedan gjorde vi frukost. Klockan 10 stack Rebecka till sin kompis och jag och Katarina drog till Sandvik. Med oss hade vi massor att dricka, pannkakor, frukt och kakor. Mums!

Sedan spenderade vi 4 timmar att busa i vattnet eller lapa sol. Vi hade vattenkull, vattenkrig, dyka tillsammans och nudda botten, bygga sandslott. När vi solade spelade vi fia med knuff och läste.

En underbar dag. Tyvärr så känner jag av solen på lite olika ställen. Ska bli bättre på att smörja in mig i morgon. För jag hoppas att det blir favorit i repris i morgon.

Nu i kväll har vi ätit hemgjorda köttbullar med hemgjord potatismos. Köttfärssåsen till morgondagens lasagne är också klar. Det går väl åt om man ska vara hela dagen på beachen i morgon med. På söndag lär jag vara nyans djupröd om jag inte passar mig. Jaja det ska synnas att man har semester och det är sol.

Nu ska jag nog gå ut med soperna och sedan se om det är nåe roligt på tv.

kram

Inga kommentarer: