onsdag, augusti 05, 2009

Dagens blogg kommer från stranden

I morse vaknade vi hos syrran på Hasslö. Mathilde inte att vi skulle
åka. Hon ville att kusinerna skulle stanna hos henne. Hon har bara
två kusiner.

Vid halv 10 åkte vi från Hasslö. Varmt som katten var det. I
Kristianstad stannade vi och köpte dricka. I Örkelljunga var det dags
för nästa stopp. McDonalds.

Sedan fortsatte vi till Ängelholm. Rebecka var på ett förfärligt
humör tills jag tvingat i henne i vattnet. Då blev hon på bra humör
igen.

Nu är frågan om vi ska leta rätt på en tältplats i närheten av
vattnet eller om jag ska köra hela vägen hem i kväll/natt. Mindre
frestande jämfört med att ligga på beachen i morgon med.

Men jag antar att jag om några timmar kommer att anta nyans kräfta
som vanligt. Nu ska jag hjälpa Ina bygga sandslott.

Kram

Inga kommentarer: