söndag, augusti 09, 2009

Favorit i repris i går

I går åkte vi till Sandvik igen. Fast då fick vi med oss Rebecka. Hon var sur och tvär hela resan dit. Och skulle först inte i vattnet, men när Katarina och jag kastat oss i plurret lossnade det för henne också. Åhh vad vi lekte och hade så kul. Tillsist kände jag mig alldeles öm och trött i hela kroppen efter att busat och kastat barn i vattnet.

I går kväll tittade vi på film och myste.

Idag har vi tagit det lungt. Jag har hjälpt Rebecka tonat håret svart. Kolsvart blev det inte men det är så mörkt att hon får prova på hur det är.

Nu ska jag njuta av mina damer denna sista stund innan de går till sin far.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!
vet inte om du minns mig, Katarina från AFF. vi började maila varandra ang bipolär sjukdom. men det rann ut i sanden o så idag kom jag att tänka på dig. hör gärna av dig!jag har fått mitt andra barn, en liten Gustav, nu i mars. min mailadress är katarina.lilieros@hotmail.com
kram!