onsdag, augusti 19, 2009

Jaha då heter man Beckman igen

Jag klurade mycket innan jag bestämde mig för att ta tillbaka mitt
flicknamn. Men jag kom fram till att det kändes rätt så.

Idag åkte vi ut till stugan. Pacino var som vanligt helt tokig. Sprang
runt och runt. Vi busade järnet. Och jag har blåmärken på händer
och armar efter att han blev för hårdhänt och bet för hårt.

På eftermiddagen gick vi ut i skogen och plockade svamp. Efter 2 h i
skogen var vi alla trötta. Särskilt Pacino. Jag har aldrig sett honom
så trött som i kväll. Han har helst bara velat ligga mjukt och
varmt. Särskilt efter blivit borstad, klippt och tvättad. :-)

Det var intressant att gå i skogen med en dotter med EDS och en mor
med fibromyalgi. Ingen av dom är särskilt stadig på fötterna.

Nej nu ska jag försöka sova med min lätt fuktiga 4 benta sängkamrat
klistrad vid min sida. När han är nyduschad har gan inget mot att
sova under mitt täcke. Han fryser.

Kram

Inga kommentarer: