måndag, januari 28, 2008

I lördags nåddes vi av en sorglig nyhet

Vår vän Annikas kropp orkade inte mer. Hon somnade in i onsdags. Både mina och Markus tankar har varit hos hennes man Magnus. Det går inte äns att föreställa sig den sorg han går igenom.

Markus ringde mig medan jag jobbade. Det var inte helt lätt att skjuta det åt sidan tills man kom hem. Men jag gjorde så gott jag kunde. JAg tror de få som märkte något bara trodde att jag var lite mer tankspridd än vanligt.

I dag ringde Rebecka vid halv 9 och mådde dåligt. Så jag ordnade så att hon fick vara hos sin farmor och farfar. När hon väl kom dit var det inget som helst fel på henne. Suck!

Karin och jag pratade lite när jag hämtade Rebecka. Hon berättade att det är hennes vänstra sida som är svagast av MS och att hon också är överrörlig. JAg undrar om det har något samband med Katarina. Jag måste ta upp det med hennes neurolog på måndag.

JAg är så arg på vår värmepump. Första tiden fungerade den perfekt. När jag kom hem så var det 16 grader inne. Det är inte skönt.

Nej nu måste jag nog få fram lite mat på bordet.

kram

Inga kommentarer: