måndag, januari 12, 2009

Förbaskade måne

I natt sov jag smårisigt. Plågades av underliga drömmar. Jag var med en gammal kompis från mellanstadiet på en fest och det var massa underliga varelser där. Jag avskyr fullmånenätter.

Kvart över 6 var Katarina och jag på fritids. Sedan har det gått i 180 hela dagen. Första dagen som samordnare igen är alltid en massa att sätta sig in i. Och kolla upp och styra om och grejja. Det händer mycket på en helg ibland.

När jag kom hem ställde jag mig och lagade lasagn med tomat och rödlökssallad. Matlagning, städning och prommenad är så bra sätt att rensa huvudet och sortera.

Jag funderar på att laga mer mat så att jag slipper när "baksmällan" (att jag inte sover nu) kommer så slipper jag laga mat då och bara serverar macka och något att dricka.

Nej nu ska jag natta trött KAtarina.

kram

Inga kommentarer: