tisdag, juli 22, 2008

Bra dag

Idag känns det som en bra dag. Det känns som om jag hann massor på jobbet. När jag kom hem åkte jag och tjejerna och badade. Kallt som f-n. Men nu kan man ialla fall skryta med att man badat i år med.

Vi åt pizza ute i kväll. Tjejerna åker med Karin och Martin till Försäter i morgon och blir borta en vecka. Karin pratade om Eckerö. Men vi får se. Hon är ju lite knagglig på benen och det är svårt för henne att gå på båten. Jag håller på och försöker att övertyga henne om att rullatorn hon har är jättebra, men hon vill inte än. Hon använder sin käpp i alla fall. Jag är så rädd att hon ska ramla och bryta sig. Det räcker ju med att barnen kommer och ska krama sin farmor när hon står så håller hon på att trilla. Barnen blir borta en vecka. Det innebär att vi kommer vara bf(barnfria)när det är helg och vi båda är lediga. Häftigt!

Nej nu ska jag sova.

kram

Inga kommentarer: