söndag, juli 06, 2008

Hemma igen

Äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst.

I morse vaknade vi på ett varmt hotellrum på Kreta och åt sedan frukost innan vi tog ett sista dopp. Sedan packade vi det sista, checkade ut och åkte transferbuss till Chania där flyget gick.

Vi somnar i ett kallt, regnit Trosa. Men i den egna sängen. Åhh det är så skönt.

De senaste två dagarna har vi legat i polen och vid polen och sörplat drinkar hela dagarna. Bättre kan man inte ha det. :-) Men det är jobbigt att bo alla fyra i ett litet rum med en toalett när man är van vid utrymmen.

Jag är fortfarande så skadad av solen så att jag är kraftigt begränsad i mina rörelser. Det är givetvis höger axel. Jag hoppas att det hinner läka helt till jag börjar jobba om en vecka.

Nu ska jag lägga in semesterbilderna i webalbumet. :-)

kram

Inga kommentarer: