onsdag, juli 02, 2008

Knossos

Onsdagen 2 juli 2008 17:06
Varit till Knossos I dag. Vaknade redan kl 4 av att det sved som eld
på brännskadorna. Kl 6 ringde klockan och 6:50 var vi utamför
hotellet och väntade. Först åkte vi runt till blandade hotell så
att bussen blev full. Sedan åkte vi till Rethymno och gick på
arkeologiskt museum.

Sedan åkte vi vidare till Heraklion. Där åt vi lunch och shoppade.
Efter det åkte vi till Knossos.

En som tyckt hela dagen varit mycket intressant är Rebecka. Jag trodde
hon skulle vara på sitt minst charmiga humör. För när hon vaknade
var hela ansiktet svullet pga solen. Men har varit duktig och
intresserad hela dagen. Jag är djupt imponerad. Det är jag av båda
tjejerna. De har varit så duktiga. Särskilt som det har varit över
35 grader.

Nej nu ska jag njuta av bussturen innan jag blir åksjuk.

Kram


Sent from my iPhone

Inga kommentarer: