torsdag, december 11, 2008

Tiden går så fort

Den senaste tiden känns det som man har jobbat och sovit.

I helgen ska vi låna hund av en jobbarkompis och se om Markus tål den. Rebecka ser fram mot det så mycket. JAg är lite nervös för att hon har för höga förväntningar och att det inte kommer att leva upp till dem. Men det får väl tiden utvisa.

Imorse vaknade jag 4.18 och kunde inte somna om pga min förkylning. Mummel. Den ger sig väl när våren kommer. Eller något..

Klockan tre var det utvecklingssamtal för Rebecka. Hon ligger jättebra till i skolan. Det är ett mirakel efter den här hösten och all frånvaro som varit. Det är tur att hon har lätt för sig i skolan.

Nej nu måste jag göra i ordning middagen så att vi är klara inför luciatåget på Trossen. Katarinas klass lussar där 18.30. Jag jobbar lucia i år igen. Så jag ska väl leta fram lite glitter att ha i håret i år också. Det brukar alltid pigga upp någon. :-) Jag undrar vart min tomteluva har tagit vägen. Jag jobbar ju julaftonkväll och jag har alltid luva när jag jobbar jul.

kram

Inga kommentarer: