onsdag, december 31, 2008

Året som gått

På jobbfronten känns det som har varit ett bra år. Det har genomförts förändringar och vi har landat.

Semestern gick till Kreta. En underbar semester för hela familjen.

Katarina fyllde 8 i febuari. Vi hade kalas tillsammans med bästisen Emma den 15 på Foderlådan.

Jag fyllde 31 i april. Jag jobbade på min födelsedag och bjöd på tårta. Markus fyllde 32 i juni. Vi hade grilllunch. Supergott! I september fyllde Rebecka 11 år. Det firade vi inte mycket alls. Hela familjen hade magsjuka. Rebecka hade maksjuka i 11 dagar i sträck. Hela hösten var katastrofal när det gällde sjukdommar. Det var inflensan, magsjuka, migrän osv. Mindre roligt.

I maj ringde Rebecka mig på jobbet. Jag var tvungen att akut hämta henne när hon blivit vuxen och behövde rena kläder.

I april hade båda tjejerna vattkopper. Katarina fick en hel del men inte akut mycket. Rebecka fick överallt och 40 graders feber.

Vi sålde lekstugan och blev av med slänten när vi gjorde ett byte. Han fick en friggebod och vi fick ett grävjobb gjort. Vi tog ner nästan alla asparna på grensen på baksidan och började med landet.

För första gången på flera år så föddes inget syskonbarn till vare sig Markus eller mig under året.

Vi lånade hund för att se om familjen tål. Det fungerade alldeles utmärkt.

Nu ska jag fortsätta njuta av de goda vinet och maten.

kram

Inga kommentarer: