söndag, december 14, 2008

Allt går bra hitentills

Markus har inte känt av Disney. Det känns skönt.

I går jobbade jag. Då fick Markus och barnen ha hand om henne. Gissa om Rebecka trivdes. :-)
Hoppas att allt går så att vi kan skaffa en egen. Jag skulle verkligen vilja ha en hund. Jag har längtat efter husdjur länge. Vi har försökt med fiskar. Men jag är inge bra med kallblodiga djur. Markus har pratat om orm, men jag får hjärtklappning bara jag tänker på det. 20,5 år sedan ormbettet och det är för kort tid. Vissa saker sätter sina spår...djupt.

I dag måste jag förbereda veckan. Det är konserter i både Trosa och Gnesta och det är avslutningsfika och Elviskväll. Dessutom går jag på som samordnare i en vecka med allt det innebär. Det som brukar falla är maten. KAtarina blir så arg när det bara serveras macka till kvällsmat. Hon vill ha riktig mat. Så jag tänkte jag skulle förbereda veckans mat redan i dag och fika till medhavda kaffekorgar.

Nej ska jag hinna allt så måste jag sätta fart.

kram

Inga kommentarer: