lördag, juni 28, 2008

Två produktiva dagar

I går krattade jag fram en gräsmatta under jordhögarna och satte vinbärshäcken som gränsar av gräsytan från den blivande köksträdgården. Det blev så fint. Så fort vi kommit hem från Kreta så ska vi så gräs. Det är kul när det går framåt.

Idag har jag packat det sista och städat hela huset. Inte fick man mycket hjälp heller. Både barnen och Markus hade en himla massa ursäkter. Mummel! Men rent vill de ha och saker med på resan.
Jag bara vägrade komma hem till ett hus i regelrätt röra. Det är inge kul.

Om sex timmar ringer min klocka. Det känns pirrigt att flyga. Förra gången mådde jag så dåligt. Blodtrycket skönk eller något. Jag kände mig i alla fall svimfärdig.

Åhh vad jag längar till i morgon eftermiddag. Bada, äta gott, dricka gott och bara vara i en hel vecka. Precis vad jag behöver.

God natt och kram

Inga kommentarer: