tisdag, maj 06, 2008

Ny espressomaskin och tandlös tjej

I går kväll åkte vi till Mediamarkt och köpte en ny espressomaskin. Den är helt underbar. Helt automatisk. På vägen upp så stannade jag och tjejerna på Plantagen. När vi gick ut därifrån så sa Katarina att hon kanske inte skulle kunna äta hamburgare pga sin lösa tand. Då frågade jag om jag fick dra ut den och det fick jag. Så parkering utanför Plantagen i Södertälje tappade hon sin 7 tand. Jag var lite rädd att hon skulle börja skrika som hon gjort de senast gångerna vi har dragit ut tänder. Men hon sa inte ett ljud. Puh!

I morse däremot så var lilla damen på allt utom solskenshumör. Den lilla damen har inget morgonhumör alls...eller också är det det hon har. Ett hiskeligt sådant i alla fall. Så i kväll blir det hopp i säng tidigt.

Själv har jag haft en mycket produktiv dag på jobbet. Det är så skönt när man kommer hem och är hyfsat nöjd med sin prestation. Jag har rätt ut lite problem och fått en massa saker gjort. Även om jag har en gnagande känsla att jag glömt något. Men jag vet inte om det är jobbrelaterat eller privat. Jaja det dyker säker upp i natt kl 3 eller något sånt.

Nej nu ska jag vika tvätt.

kram

Inga kommentarer: