torsdag, maj 01, 2008

Mammor är som knappar -håller ihop saker

I går var jag och tjejerna till Nyping och träffade Katts sjukgymnast. Hon fick lite nya övningar och order att inte sträcka sina leder för mycket. Den lilla damen gör sig själv illa. :-( Det spelar ingen roll vad vi säger. Hon inser inte handling och konsekvens.

Vi passade på att handla när vi var nere till Nyping också. Jag hittade en jättesöt ljusstake som jag gav mig själv. På den står det just "mammor är som knappar..." Jag tycker det var sött.

På kvällen åt vi gott och gick och tittade på valborgselden. Vi var väl där ca en timme sedan var Katt trött.

I dag har jag inte varit rolig. Trött, mensvärk och alldeles förycket att göra på jobbet. Fin kombination....eller inte.
Nu när jag kom hem har jag mest tagit det lungt.

Jag saknar min mobil. Den gick sönder på min födelsedag. Så typiskt. Och den jag vill ha har inte släppts ännu.

Nej nu ska jag väl hämta barn hos kompisar och försöka vara trevlig. Hur nu det ska gå. Jag har bara lust att ligga i sängen och slösurfa.

kram

Inga kommentarer: