söndag, maj 18, 2008

En vecka går fort ibland

Denna vecka har verkligen varit grå och kall.

När jag var ledig i både torsdags och fredags så skulle jag bara vila en liten stund på förmiddagen och vaknade 2,5 timma senare. Välbehövligt antar jag.

I går var det 17 maj. Norges nationaldag och Rebeckas namnsdag. Så svärmor och svärfar var över på fika. Det var roligt.

Jag har jobbat hela helgen. I går jobbade jag dag och i dag kväll. I bland är det så skönt att jobba kväll. Synd bara att det fungerar så uselt hemma att jag gör det. Jag tycker vi och för sig att jag har bra balans mellan dag och kvällspass på mitt schema. Förmiddagen spenderade jag i sängen. Skönt med sovmorgon. Sedan tog jag hand om disk och tvätt och skjutsade och hämtade på stallet.

Nej nu är det hög tid att sova. Ska vara pigg och glad i kl 6 i morgon när jag ska väcka tjejerna.

kram

Inga kommentarer: