tisdag, november 25, 2008

Sömn är för veklingar

Vid kvart i två i natt vaknade jag av att Katarina kom upp. Hon hade
jobbigt med andningen och hade ont. Jag kunde inte somna om.

Så vid tre la jag mig och kollade på film. Sen gick jag upp och gjor
de mig i ordning och åkte till jobbet. Där tog jag tag i måste
göra saker men som haft låg prioritet tills nu. Kl sju börjde jag
jobba på riktigt.

Kl nio så var det utbildning i de nya funktionerna som kommer efter
uppgraderingen av det dataprogram vi använder som samordnare. Vissa
av funktionerna kommer bli helt underbara att använda. Kan knappt tå
la mig tills jag får använda dem på riktigt.

I morgon måste jag ta VAB på mitt kvällspass. Markus har ju varit
hemma två dagar pga att jag gått utbildning.
Normalt är ju tjejerna hos farmor eller själva eller så kommer
Markus hem tidigt. Men det går inte när Katarina är så pass
dålig. Jag skulle aldrig förlåta mig om det hände något när jag
har rätt att vara hemma.

Nej nu ska jag vila. Jag sitter insvept i en filt i fotöljen med en
varm Inalin i famnen.

Kram

Inga kommentarer: