onsdag, september 16, 2009

Inbakad mellan två varmisar

På en sidan ligger Pacino med huvudet på min arm och under täcket
precis som det anstår en hund. :-) det är som att ha en varm
teddybjörn i famnen. På andra sidan snusar Katarina.

I morse var det grått, dimmigt och råkallt. Dagen var underbar och nu
häller regnet ner. Jag gillar hösten eller något. Nu börjar löven
skifta.

På fredag ska Rebecka ha pjamasparty. Hon ska vara hos Markus. Det
innebär att jag, Pacino och Katarina ska ha myskväll.

Ikväll upptäckte jag att det är dags att färga håret igen. Håret
vid tinningarna är blont-vitt. Jag vet att det kan bli så när man
får vissa diagnoser, men min tumör är ju så snäll och beskedlig
att det är helt onödigt att behöva bli vithårig av det. Så länge
jag äter mina mediciner så stör den ju ingen. Den sitter där den
sitter. Jaja, det finns ju hårfärg. Jag undrar vad jag ska hitta på
för färg denna gång. :-)

Nej nu ska jag sova.

Kram

Inga kommentarer: