tisdag, december 11, 2007

Grötkväll

Katarina toppade i natt på 39,9 i feber. Kräktes som en räv. Men det gör hon ju alltid när hon har hög feber. :-(

I kväll var det grötkväll på jobbet. Det var jättekul. Vi fick fin present av kommun också. Cheferna hade gjort så mysigt.

Jag pratade med chefen om att jag tar komp på tisdag när jag ska göra magnetröntgen. Det känns lite konstigt att göra den nu när jag mår så bra. Allt är ju tillbaka som det ska och bivärkan är borta på tabletterna. Men, men..De kommer ju inte se något på den. För saken i huvudet har redan krymt ner. Dels var den inte stor till att börja med eftersom jag inte hade några neurologiska besvär och dels så är ju mensen tillbaka.

Nej nu ska jag sova. Det vart ju inte mycket sömn i natt. När Katt tempar så högt så sitter jag och vakar. Jag sov en stund på förmiddagen, men har inte sovit igen.

kram

Inga kommentarer: