tisdag, augusti 14, 2007

Var till doktorn idag

Jag kommer inte ihåg om jag skrivit förut att min mens strular.Strular är kanske inte rätt ord när jag inte haft min månatliga blödning sedan i november och inte är med barn.

Så idag var jag till gynn och blev undersökt och fick prov tagna. Allt såg bra ut vad hon kunde se på ultraljud. Livmoder och äggstockar såg normala ut. Så hon ville se om det är hormonellt. Jag passade även på att få cellprovet taget. Jag skulle ha gjort det förra våren men det blev inte av. Sedan bokade jag tid till barnmorskan till i april, men då gick hon och bröt benet. Och då var det lika bra att ta det när jag ändå skulle gynnundersökas över mensen. Så roligt är det inte att ligga i den där stolen.

Barnen var ute hos mamma i stugan när jag var hos doktorn.

Jag har så ont i benet idag. Förbenade skit! Jaja jag har tagit värktabletter och Zone så att musklerna slappnar av. Så det lär vara bättre i morgon.

Nej nu ska jag nog sova.

kram

Inga kommentarer: